Záručna reklamácia - OZNÁMENIE
Oznámenie zákazníckej požiadavky o uplatnení reklamácie - 24 mesačná lehota.
Vážení zákazník,
ak sa na Vašom výrobku vyskytla závada, ktorá bráni v jeho ďalšom použivaní, v tejto zóne je pripravený kontaktný formulár pre oznámenie uplatnenia reklamácie - ZÁKAZNÍCKA ZÁRUČNÁ REKLAMÁCIA.
Zaslanie tohto elektronické formulára pre oznámenie uplatnenia Záručnej reklamácie nie je povinným krokom kupujúceho, avšak náhrádza jeho papierovú verziu a urýchľuje celý proces vybavovania Vašej reklamácie.
Reklamačné konanie začína plynúť dňom prevzatia reklamovaného tovaru predávajúcim a končí dňom odoslania vybavenej reklamácie kupujúcemu, alebo odoslaním písomného oznámenia o pripravenosti tovaru k opätovnému osobnému prevzatiu po jeho oprave. Nefunkčný / pokazený výrobok odošlite čo najskôr od podania tohto formulára na našu adresu:
BALUMAR s.r.o.
Volgogradská 13 ( PALA CENTRUM ) , 080 01 Prešov
Tovar zaslaný na dobierku nepreberáme. Odporúčame zaslaný tovar poistiť a zaslať ako doporučenú zásielku.
Najneskôr do 3 pracovných dní od obdržania reklamovaného tovaru v zmysle Občianského zákonníka, vám potvrdíme na zadanú emailovú adresu výsledok riešenia reklamácie.